28. června 2011

Od jara k létu..

.. mě letos dělí jediný příspěvek. Je to už pěkných pár týdnů, co na mě přišla bloggerfobie, projevující se alergií na všechno, co souvisí s bloggermánií. Uvažovala jsem nad tím, nakolik se nechávám ovlivnit právě fashion blogy, zda mě ještě baví je sledovat, zda mě baví být součástí světa, kde všichni touží po originaliě a paradoxně se čím dál více podobají jeden druhémi /jedna druhé/ jako vejce vejci. Abyste mi rozumněli, nehaním tenhle český módní pokrok, naopak, těší mě, že je dnes tolik mladých lidí,kteří mají styl srovnatelný s fashionisty ze zahraničí. Jen jsem si uvědomila, že můj vlastní styl, kterým jsem myslela, že se výrazně liším od svého okolí, začíná pomalu zapadat do průměru. A přemýšlela jsem i o tom, zda tedy můj malý módní deník může být něčím zajámavý a přínosný. Nejsem a už ani nebudu zapálená do bloggování. Někdy se mi chce fotit, a pak nemám dlouhé týdny ani pomyšlení na to, že existuje virtuální část mého módního světa. Nedisponuju kvalitním fotoaparátem, grafickým nadáním a tolik důležitou tvůrčí chutí do psaní. A nežiju módou natolik, abych se mohla nazývat odbornicí a někomu radit. Ale přesto, může být fajn to tu úplně nezabalit, už jen proto, že za pár let, až se kouknu na fotky mých dnešních outfitů, možná se budu ještě pořádně bavit.

Mějte všichni krásné letní dny!








(H&M skirt, F&F shirt and hat, Gate accessories)

27 komentářů:

  1. krasne fotky, podla mna to rozhodne stoji za to napisat aspon raz za cas clanok, aspon sme v napati kedy sa opat ozves:) a krasne vlasy!:)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem nadsena :) krasne barvy, vypadas v tom vsem uchvatne :) a plne ti rozumim, taky si enkdy rikam jestli to ma nejaky prinos... ale je to relax, a bavi me obcas si projet starsi fotky, hezky archiv :) tak se tesim snad drive nez na podzim :)

    OdpovědětVymazat
  3. No konečne si zase spät! :) Tvoje dlhé odmlky sa mi ale vôbec nepáčia. :D
    Bloguj ďalej prosím ťa! Úplne ťa chápem, že máš niekedy pochybnosti. Ja ich mám tiež niekedy. Pripadám si úplne priemerná a som si vedomá toho, že okolo mňa pobehuje milionkrat viac štýlových ľudí. Ale vys*r sa na to, tak ti poviem. Načo sa užierať negatívnymi myšlienkami. Keď ťa blogovanie baví a ľuďom sa páčiš, tak na ničom inom nezáleží. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Aaa, nekonči, jsi skvělá a mohla bys být obrovskou inspirací nejen pro mě, ale také pro spooouuustu dalších lidí! Pokračuj a budu ráda za každý nový příspěvek;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jste skvělé, všechny, opravdu moc vám děkuji holky!! Polepšila bych se snad jen kvůli vám:)A vážím si toho, že tenhle zanedbávaný blog občas navštívíe!díky za to..

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle se mi moc líbí! :-) Ta sukně je skvělá, nenapadlo by mě ji takto nakombinovat :-)

    OdpovědětVymazat
  7. No...skutečně mě pobavil tvůj příspěvěk, takže jak jsem si myslel v autě, když jsme spolu mluvili...bude fajn příspěvěk - budu mít radost a mám ji! Luuuco, dávej tu častěji posty. Moc se nestýkáme a alespoň takto o tobě něco vím...

    Your best friend
    Tom

    OdpovědětVymazat
  8. Bloguj pro radost, a dál....aspoň pro tu naši radost:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle je perfektní, máš přesně můj styl! je to krásný :) a máme stejnej klobouček :)

    Please follow: www.thebrunettejuice.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Hrozně se mě líbí tvůj názor na to všechno okolo módních blogům podle mě taky nikdo není "profesionál" v módě a opravdu nemůžu vystát když se za ně někdo vydává. Protože vlastně neexisují pravidla pro módu, tak nač prfesionály, vždyt profesionálov jsme mi sami.:)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásný fotky a hlavně styl :)

    OdpovědětVymazat
  12. tá sukňa je skvelá wow :o))
    truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Sukňa ti veľmi sluší - má super farbu!
    A milujem tvoju kabelku! ♥.

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  14. mně se náhodou docela líbíš...hlavně tenhle poslední příspěvek...začni zase něco přidávat

    http://pragueneedsmorestyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Čauky Lucko, moc rad bych si zase početl nejaký Tvuj novy příspěvek. Píšeš stejně cool jak vypadaš;-) Vintage man

    OdpovědětVymazat
  16. so pretty , beautiful dress and so lovely pics.
    Parfum pas cher

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, nominovala jsem Tě na svém blogu do Liebster blog award:o)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný blog a úžasný outfit :)
    A zvu tě k sobě na Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2012/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  19. Hey there! I could have sworn I've been to this website before but after checking through some of the post I realized it's new to me.
    Anyhow, I'm definitely happy I found it and I'll be book-marking and checking back often!


    Review my web site; nike free 7.0

    OdpovědětVymazat
  20. Hey would you mind letting me know which web host you're using? I've loaded your blog in
    3 completely different browsers and I must say this blog loads a
    lot faster then most. Can you recommend a good web
    hosting provider at a honest price? Thank you, I appreciate it!


    Stop by my site ... miumiuoutletstore2013.com

    OdpovědětVymazat
  21. Super fotky, sluší ti to:)
    www.enarastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, máš moc hezký blog. Nedávno jsem si založila blog o módě a fitness a taky tam sou nějaký ty moje kecy. Nechtěla bys spřátelit blogy?

    OdpovědětVymazat