7. listopadu 2010

.. a o měsíc později..

Asi jste už přišli na to, že můj blog není místem, kde by to zrovna žilo.. Mám pocit, že jen od minulého příspěvku se svět módy zas o trošku změnil. Já ale nestíhám. Obdivuji nové originální české blogy, závidím kamarádům, kteří jsou zváni do H&M a pomalu a jistě se z nich stávají celebrity ( alespoň tedy v našem malém rybníčku), stále hltám deníky svých nejoblíbenějších bloggerek a samozřejmě nemám týden bez nákupů, na focení, nápady a publikování už ale nezbývá energie. O to víc mě těší, že vůbec přibývají followers. I když už je můj blog spíš sporadickým zápisníčkem než kvalitním deníkem, těší mě, že se sem sem tam příjde někdo podívat. Dnes jsem se viděla po dlouhé době s Tomem, který mi vyčetl flákání a blogu a taky nafotil tyhle nedělní fotky v oblíbeném "kolotočovém" kabátku.
Mějte se krásně!













( coat - vintage, dress - c&a, bag - Reserved, belt - vintage, shoes - Baťa, earrings and rings - H&M)

12 komentářů:

  1. Máš sundaný vlásky viď. Musím říct, že se mi to takhle moc líbí. Super dýlka.

    Je fajn tě tu zas vidět :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten kabátek má moc krásnou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  3. prstienky a brošňa- skvelé oživenie

    OdpovědětVymazat
  4. Dík Ejvi, jojo, sundané, ale už bych zas nejradši byla princezna dlouhovlasá:) Díky i Bezego a Foly..

    OdpovědětVymazat
  5. na ty boty jsem koukala :) ... jsou krásný takový zvláštní mi přijdou :)

    OdpovědětVymazat
  6. To jo.. mám je doma už přes půl roku ale teď jsem je měla na sobě poprvé - kdo by je tam za těch 199 Kč nechal:)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý styl! :) Krásný doplňky...dodávají šťávu tvým outfitum!:)

    OdpovědětVymazat
  8. ten kabátek je krásný a ta brož jakbysmet!

    OdpovědětVymazat
  9. Luci, přispěj něco. Chybí nám tvé postřehy a outfity!!!

    Tom

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi Lucka? TAK VŠE NEJLEPŠÍ K TVÉMU ZÍTŘEJŠÍMU SVÁTKU! :) ♥ Hezky to oslav! :) Pěkné fotky, sluší ti to. Máš super blog! :)

    OdpovědětVymazat
  11. pekné, tá brož je skvelá :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné prstýnky a brož. A skvělý kabátek! Kočka! :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat