20. června 2010

Melancholie před svatostánkem

Dnešní fotky jsou zas úplně jiné než ty z předchozího optimistického příspěvku.. Stokrát omílaná pravda, že to, co máte na sobě, kopíruje vaši náladu daného dne, u mě stoprocentně platí. Máte to stejně?

Dnešek byl chladný a ponurý, odpoledne plné nedělní melancholie jsem po příjezdu z chaty, kterou jsem si užila v teplákách, strávila s nejlepším kamarádem rozjímáním nad nesmrtelností brouka a samozřejmě focením. (s tím mi Tom, sledujíc poctivě všechny řady America´s next topmodel s radostí pomáhá, a já ho začínám poslouchat a přestávám raději protestovat, i když ten objektiv pořád nenávidím)













Na sobě mám mou novou klasiku, černé vintage sáčko, které jsem si v poslední době hodně oblíbila ( k letošnímu "letnímu" počasí je ideální), stejně tak jako boty z loňska - ty jsou zlaté, doslova i přeneseně, nosím je nejčastěji.





( blazer - vintage, tank top - H&M, shorts - Sachs, heels - Deichmann, tights - Gate, knee -sock - Baťa, breastpin and necklace - New Yorker, rings and bracelets - H&M, Louis Vuitton bag)

7 komentářů:

  1. ta prvni dotka ma potencial se objevit nekde jako elle a pod. koukni na muj posledni post na blogu, mozna te to zaujme.

    Julia

    ps.shodne povedeny outfit. Jo a nalada vs obleceni, presne presne!

    OdpovědětVymazat
  2. pokud jsem mela nekdy nejake vytky, tak ted vsechno pryc a jen jedno velke aaach, ohromne ti to slusi, paradni kombinace, strasne se mi libi polozapleteny cop! puncosky, masli na saku a botky bych si klidne hled poridila, uzasne!!
    Tom je opravdu sikovny fotograf, jestli te navic i naviguje s pozovanim, jestli ne, tak uz ti to jde na jednicku :) nejvic se mi libi fotka,kde drzis kliku mrize, zapinas botky a jen tak sedis nozku pres nozku :)
    nalada a obleceni jsou u mne spojene nadoby, proto nosim hodne barev a ujete veci s hellokitty a tak, jinak bych byla v tomto uplakanem pocasi na zabiti :))

    OdpovědětVymazat
  3. vyzeráš sakriš dobre!!len 2.3.a 4.póza mi prídu také strojené,ale zato na prvej máš pekné dlhé nohy a tá fotka,kde si upravuješ jednu topánku je tiež skvelá!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky, mí věrní, za chválu, která mě žene kupředu a odrazuje mě se na nějaké blogování v přeblogovaném českém rybníčku vykašlat:) Simsalabim - pózy jsou všechny dílem fotografa, takže případná kritika na jeho hlavu! mé jsou outfity, za ty si zodpovídám sama:)Foly - no právě, jsou to pózy, můj fotograf se snaží, ať nevypadám všude úplně stejně a aby vás to se mnou stále bavilo.. a já často protestuju, být "modelkou" se stále učím , geny na to tedy rozhodně nemám:)

    OdpovědětVymazat
  5. Odkial mas tie botky? aj ja take chcem! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Katko, jsou z Deichmanna, ale loňská kolekce, letos už nikde k sehnání nebyly.

    OdpovědětVymazat